ВИКОРИСТАННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ ВИХОВАНЦІВ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.35433/2220-4555.19.2021.ped-8Анотація
Актуальність представленої теми зумовлена необхідністю адаптації освітнього процесу до нових сучасних умов. Насамперед, це пов’язано з відсутністю у випускників шкіл уміння використовувати набуті знання на практиці та небажанням обирати технічні спеціальності, орієнтуючись на прикладні науки. Автором проаналізовано попит і пропозиції працедавців, бази резюме й вакансій та виділено, що серед важливих особистісних характеристик працедавці першочергово виділяють креативність. Проведено аналіз освітнього процесу в закладах позашкільної освіти з огляду на поширення сучасної інновації – STEM-освіти. Узагальнено та описано переваги застосування вказаних педагогічних технологій, до яких віднесено високу фахову майстерність педагогів, наявність відповідної матеріально-технічної бази, створення креативного середовища на занятті, варіативність навчальної програми та відсутність оцінювання вихованців під час навчання в гуртку, що загалом сприяє можливості застосовувати набуті знання з різних галузей, зокрема й нестандартно під керівництвом педагога.
Ключові слова: позашкільна освіта, освітні інновації, дослідницько-пізнавальне навчання, метод проєктів, мейкерство, STEM-освіта, STEM-технології, навчання в гуртку, креативність, успішне працевлаштування, інтегроване навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
a) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).