АНАЛІЗ АДАПТИВНОГО ЦИФРОВОГО СЕРЕДОВИЩА ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТІ: СТРАТЕГІЇ, МОНІТОРИНГ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.35433/2220-4555.19.2021.ped-5Анотація
У статті розглядається цифрова трансформація освітнього середовища, яка впливає на стратегії сталого управління освітою, зокрема покращення якості освітніх послуг, підготовку компетентного фахівця та підвищення конкурентоспроможності закладу вищої освіти у світовому науково-освітньому просторі. Автором визначено, що серед результатів ефективного адаптивного цифрового середовища освіти в університеті є орієнтація на цілі навчання протягом усього життя, персоналізація освітнього процесу, самореалізація фахівців в освітній та професійній діяльності, підтримка ініціатив, відкритість освітнього середовища та вплив університету на суспільство. У статті представлено аналіз можливостей змішаного навчання в університеті (на основі зарубіжної та вітчизняної вищої освіти), наголошено на важливості інноваційної підготовки сучасного викладача до використання цифрових застосунків в освітній діяльності, проаналізовано інструменти формувального оцінювання студентів, зокрема платформи й застосунки для онлайн навчання та моніторингу прогресу студентів.
Ключові слова: змішане навчання, цілі навчання протягом усього життя, цифрова освіта, цифрові технології в освіті, цифрове середовище, університет.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
a) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).