ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ГУМАНІТАРНИХ ПРЕДМЕТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35433/2220-4555.19.2021.ped-3

Анотація

У статті авторами обґрунтовано важливість готовності вчителів закладів освіти до використання інструментів формувального оцінювання у своїй педагогічній діяльності в умовах інноваційного розвитку освіти України. Аналіз стану підготовки вчителів до використання інструментів формувального оцінювання у вітчизняній та зарубіжній практиці дозволив зробити висновок, що сучасні реалії вимагають реалізації нової моделі освіти, орієнтованої на цілісний розвиток особистості школяра, на виховну мету освітньої діяльності, що зі свого боку забезпечить стійку мотивацію школярів, індивідуалізацію навчального процесу, емоційний комфорт, позитивну взаємодію з навколишнім світом та вдосконалить процес і результат навчання, забезпечить моніторинг навчальних цілей та їх коректив. Авторами проаналізовано принципи, функції та критерії формувального оцінювання в роботі вчителя гуманітарних предметів.

Ключові слова: освіта, освітній процес, професійна підготовка, формувальне оцінювання, критерії формувального оцінювання, інструменти формувального оцінювання

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-30

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ