TEXTBOOK AS A MEANS OF CREATIVITY DEVELOPMENT OF A STUDENT

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35433/2220-4555.19.2021.ped-1

Анотація

Віта Павленко. Підручник як засіб креативного розвитку учня

У статті проведено порівняльний аналіз підручників для початкової школи Польщі та України. Узагальнюючи результати аналізу підходів різних дослідників, автор виділяє функції шкільного підручника: інформативну, управлінську, розвивальну, комунікативну, виховну, диференціації та індивідуалізації навчання. Автором виявлено, що в сучасних підручниках Нової української школи (НУШ) значна увага приділяється розвитку логічного мислення; діяльнісному підходу; роботі з інформацією; розвитку критичного мислення учнів; розвитку креативності та здатності учнів до взаємодії й спілкування. Творчі завдання, спрямовані на організацію дослідницької діяльності учнів та розвиток їх творчості, покращують розвивальну функцію підручників початкової школи. Однією з ключових тенденцій сучасної освіти є використання «відкритих» підручників, які підтримують творчість учителів-співавторів.

Ключові слова: підручник, розвиток креативності, сучасна польська початкова школа, творчий потенціал, Нова українська школа (НУШ), реформа.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-30

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ