МАСКУЛІННІ ОБРАЗИ В РЕКЛАМНОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОЇ МЕДІАРЕАЛЬНОСТІ (НА ПРИКЛАДАХ УКРАЇНИ ТА ПОЛЬЩІ)
DOI:
https://doi.org/10.35433/2220-4555.17.2020.%20phyl-5Анотація
У статті на основі аналізу рекламного контенту українського та польського медіапростору визначено основні аспекти продукування маскулінних образів рекламними засобами. Визначено основні культурні стереотипи у зображенні чоловіків, показано роль реклами у сучасному медіа-дискурсі через упровадження сучасних міфів у медіатексти та продукування міфологем. Розкрито інструментальний характер реклами у гендерній комунікації.Посилання
Aramendia-Muneta M. E., Olarte-Pascual C., Hatzithomas L. Gender stereotypes in original digital video advertising. Journal of Gender Studies. 2019. Pp. 1–17.
Kodeks etyki reklamy / Rada reklamy. Warszawa, 12 kwietnia 2006. 14 s.
Kramarae C. Feminist Fictions of Future Technology In Cybersociety 2.0 Revisiting Computer-Mediated Community and Technology [Ed. By Steve Jones]. London : SAGE Publications. 1988. Pp. 100–128.
Philadelphia and VW ads banned for gender stereotyping [14 August 2019]: URL:https://www.bbc.com/news/business-49332640. (дата звернення: 18.10.2019).
Андрушко Л. Ґендерні стереотипи в українській телерекламі. Вісник Львівської національної академії мистецтв. 2012. Вип. 23. С. 397–407.
Бурейчак Т. Гегемонія чоловіків у пострадянській Україні: дискурси та практики В Перехресні стежки українського маскулінного дискурсу: Культура й література XIX–XXI століть; за ред. А. Матусяк. Київ : Laurus, 2014. 368 с.
Голік О. В. Нові підходи у саморегулюванні рекламної галузі: стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі. Наукові записки Інституту журналістики: науковий збірник / за ред. В. В. Різуна. 2012. Т. 49. С. 92–96.
Котовская М. Г., Шалыгина Н. В. Анализ феномена мачизма. Общественные науки и современность. 2005. 2. С. 166–176.
Марценюк Т. О., Рождественська О. А. Гендерні стереотипи зовнішньої реклами (на прикладі Подолі міста Києва). Наукові записки НаУКМА. 2009. Т. 96: Соціологічні науки. С. 82–88.
Оксамитна С. М. Ґендерні ролі та стереотипи. В Основи теорії ґендеру. К. : «К.І.С.». 2004. С. 156–181.
Савчук В. В. Медиафилософия. Приступ реальности [2-е изд., испр. и доп.]. СПб. : Издательство РХГА. 2014. 350 с.
Савчук В. В. Философия эпохи новых медиа. Вопросы философии. 2012. № 10. С. 33–42.
Сапенько Р. Реклама як транскультурний феномен: автореф. дис... д-ра філософ. н.: 26.00.01 – теорія та історія культури; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. К., 2008. 36 с.
Слюсар В. М. Насилля: соціально-філософська природа. Житомир : Вид-во Євенок О. О., 2017. 450 с.
Слюсар В. М. Постмодерністський фемінізм про детермінацію самореалізації особистості. Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. 2003. № 598. С. 153–156.
Слюсар М. В. Міфічне та міфізація в медіа просторі і рекламі: теоретико-методологічні проблеми. Українська полоністика. 2018. Вип. 15. С. 76–84.
Стандарт організацій України «Недискримінаційна реклама за ознакою статі» СОУ 21708654-002-2011 / Розробники: І. Лилик та ін. [Чинний від 30.09.2011]. К., 2011. 31 с.
Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі: українська практика та міжнародний досвід: монографія / за заг. ред. к.ен., доц. Лилик І.В. К. : ТОВ «Видавничий Будинок «Аванпост-прим», 2011. 88 с.
Суковатая В. А. Гендерная политика рекламы на постсоветском телевидении. Социологические исследования. 2004. № 2. С. 65–70.
Хавкіна Л. Сучасний український рекламний міф: монографія. Харків : Харківське історико-філологічне товариство. 2010. 352 с.
Шаров К. С. Мужчины и женщины в вербальной коммуникации: проблема гендерлекта. Вопросы философии. 2012. № 7. С. 38–51.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
a) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).