Соціально-культурні фактори та механізми формування системи громадянських цінностей старшокласників в освітньому середовищі

Автор(и)

  • Ольга Власенко

DOI:

https://doi.org/10.35433/2220-4555.16.2019.ped-4

Анотація

У статті з’ясовано, що проблема формування системи громадянських цінностей молоді зумовлена недостатнім рівнем взаємодії освітнього процесу і громадянського виховання; визначено, що досягнення оптимального співвідношення теоретичної й практичної громадянської підготовки старшокласників можливо на основі взаємовигідного поєднання процесу формування системи громадянських цінностей учнів старших класів та викладання предметів гуманітарного циклу.

Посилання

Васьківська Г. Формування системи знань про людину в учнів старшої школи: теорія і практика. К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. 512 с.

Власенко О. Теоретичні основи формування громадянських цінностей старшокласників в освітньому просторі навчального закладу. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. Вип.58. Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. 244 с. С. 242–250.

Власенко О. Аксіологічна спрямованість предметів гуманітарного циклу в контексті формування системи громадянських цінностей учнів освітнього закладу. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Випуск LXXXI. Т.2. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2018. 244 с. С.44–48.

Сисоєва С., Кристопчук Т. Педагогічний експеримент у наукових дослідженнях неперервної професійної освіти. Луцьк: ВАТ «Волинська обласна друкарня», 2009. 460 с.

Шестопалюк О. Підготовка майбутнього вчителя до громадянського виховання молоді. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. Черкаси : ЧНУ, 2007. Вип. 101. С. 36–40.

Healthy People 2010: Understanding and Improving Health. A systematic approach to health improvement. 2001. Retrieved September 23, 2007 from http://www.healthypeople.gov/Document/html/uih/uih_2.htm

Cadar D. The role of lifestyle behaviours on cognitive functioning and on cognitive decline. 2013. Degree: PhD, University College London (University of London)

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ