PR-діяльність у релігійній сфері як складова соціальної діяльності: досвід України та Польщі
DOI:
https://doi.org/10.35433/2220-4555.16.2019.phyl-6Анотація
У статті розкривається специфіка PR-діяльності релігійних організацій, спрямованої як на їх прихильників, так і громадськість загалом. Також проаналізовано PR-діяльність у сфері культури як складову PR-діяльності релігійних організацій, що реалізується у двох аспектах: як меценатство та як інтеркультурна масова комунікація. Проаналізовано основні канали здійснення PR-діяльності, в т. ч. онлайн-каналами у формах "диджиталізованого PR", "Інтернет-PR" і "cluetrain-PR".Посилання
Andrzej Duda z córką w kościele. Ale Kinga wygląda! 2019-04-20 URL:https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/wielkanoc-kinga-duda-i-andrzej-duda-ze-swieconka/bhzr3cw#slajd-1 (дата звернення: 18.08.2019).
Grunig J. E., Hunt T. Managing public relations [3rd ed.]. New York : Holt, Rinehart and Winston, 1984. 550 p.
Habermas J. Religion in der Öffentlichkeit. Kognitive Voraussetzungen für den "öffentlichen Vernunftgebrauch" religiöser und säkularer Bürger. In Zwischen Naturalismus und Religion. Frankfurt a. M. : Verlag Suhrkamp, 2005. S. 119–154.
Hammer S. Öffentliche Religionen zwischen Kulturalismus und säkularer Vernunft. In Europa mit oder ohne Religion? [Appel / Guanzini (Hrsg.)]. Wien : V&R unipress, 2016. S. 167–180.
Interkulturelle Öffentlichkeitsarbeit. Arbeitshilfe für die Ansprache von Migrantinnen und Migranten mit Behinderung [Herausgeber: Stadtimpuls gemeinnützige Gesellschaft zur Förderung und Ansiedelung sozialer Projekte mbH], Berlin, 2012. 40 S.
Levine R., Locke C., Weinberger D. The Cluetrain Manifesto. URL:https://cluetrain.com/ (дата звернення: 18.08.2019).
Merle K. Religion in der Öffentlichkeit: Digitalisierung als Herausforderung für kirchliche Kommunikationskulturen. Berlin : De Gruyter, 2019. 534 S.
O TBN Polska. URL:https://www.tbnpolska.tv/o-tbn (дата звернення: 18.08.2019).
Rocznik Statystyczny Rzeczypospolitej Polskiej [Główny Urząd Statystyczny, Departament Opracowań Statystycznych] / Redaktor Główny Dominik Rozkrut. Warszawa, 2018. 913 s.
Slusar W. "Планшетное сознание" как субъективная составляющая "рационального насилия" в глобализированном мире. Studia Warmińskie. 2015. № 52. S. 51–61.
В УГКЦ створено Патріаршу раду соціальних комунікацій УГКЦ. 9 травня 2019 URL:http://news.ugcc.ua/news/v_ugkts_stvoreno_patr%D1%96arshu_radu_sots%D1%96alnoi_komun%D1%96kats%D1%96i_ugkts_86231.html (дата звернення: 18.08.2019).
Кримський С. Діяльність В Філософський енциклопедичний словник / НАН України, Ін-т філософії імені Г. С. Сковороди; [редкол.: В. І. Шинкарук (голова) та ін.]. Київ : Абрис, 2002. С. 163–164.
Мойсеєв В. А. Паблік рілейшнз. К.: Академвидав, 2007. 224 с.
Огурцов А. П., Юдин Э. Г. Деятельность. В Новая философская энциклопедия: В 4 т. / Ин-т философии РАН, Нац. общ.-научн. фонд; Научно ред. совет: предс. В. С. Степин. М. : Мысль, 2010. Т. 1. С. 633–634.
Пархонюк Т. М. Релігійне телебачення в Україні: еволюція та перспективи Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: Релігієзнавство. 2016. Вип. 1. С. 44–57.
Слюсар В. М. Насилля: соціально-філософська природа. Житомир: Вид-во Євенок О. О., 2017. 450 с.
Солодов В. PR-деятельность Римской католической церкви: пример Франции. – 10.01.2005. URL:http://propr.com.ua/ru/public/view/10643 (дата звернення: 18.08.2019).
Шишкин Д. П., Гавра Д. П., Бровко С. Л. PR-кампании: методология и технология. СПб. : Роза мира, 2004. 187 с.
Ющенко та Янукович привітали українців з Великоднем. 19 квітня 2009 р. URL:https://podrobnosti.ua/597258-juschenko-ta-janukovich-privtali-ukrantsv-z-velikodnem.html (дата звернення: 18.08.2019).
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
a) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).