Дидактичні технології формування полікультурності майбутнього фахівця

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35433/2220-4555.18.2020.ped-9

Анотація

У статті проаналізовано феномен полікульторності та його реалізацію в умовах освітнього середовища; обґрунтовано значущість провідних наукових підходів до розуміння критеріїв готовності викладача, надано рекомендації для вдосконалення та розширення змісту професійної підготовки майбутнього компетентного фахівця до роботи в галузі полікультурної освіти. Полікультурність є концентрацією всього духовного, морального, етичного в розвитку особистості. Вплив полікультурності розглядається як отримання індивідом об’єктивних знань щодо етнічних культур, поняття належності до своєї культури, розуміння історії, усвідомлення духовно-моральних цінностей і особливостей своєї нації та інших національностей. Стаття зосереджується на можливостях використання прогресивних зарубіжних ідей полікультурної освіти в Україні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-30

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ