Підготовка учителя до використання інноваційних технологій в освітньому процесі закладу середньої освіти

Автор(и)

  • Ганна Харченко Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти http://orcid.org/0000-0002-3083-2612

DOI:

https://doi.org/10.35433/2220-4555.18.2020.ped-8

Анотація

В умовах інноваційного розвитку освіти України загострилось питання про інноваційну готовність учителів до педагогічної діяльності. Аналіз стану підготовки вчителів до інноваційної діяльності дозволив зробити висновок, що сучасні реалії вимагають застосування інноваційних підходів як до підготовки учителів, так і до сутності педагогічної діяльності, що виявляється в різних напрямках: внутрішній та зовнішній диверсифікації середньої та вищої освіти.

Автор  досліджує основні шляхи підготовки майбутніх учителів якісно нового типу: учителів-творців, викладачів-новаторів, викладачів-дослідників, готових до творчої педагогічної та інноваційної діяльності, самостійних наукових досліджень; здатних до міжпрофесійного спілкування, міждисциплінарного синтезу знань, поєднання фундаментальних досліджень з практичним вирішенням педагогічних проблем, саморозвитку та самовдосконалення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-30

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ