Підготовка учителя до використання інноваційних технологій в освітньому процесі закладу середньої освіти
DOI:
https://doi.org/10.35433/2220-4555.18.2020.ped-8Анотація
В умовах інноваційного розвитку освіти України загострилось питання про інноваційну готовність учителів до педагогічної діяльності. Аналіз стану підготовки вчителів до інноваційної діяльності дозволив зробити висновок, що сучасні реалії вимагають застосування інноваційних підходів як до підготовки учителів, так і до сутності педагогічної діяльності, що виявляється в різних напрямках: внутрішній та зовнішній диверсифікації середньої та вищої освіти.
Автор досліджує основні шляхи підготовки майбутніх учителів якісно нового типу: учителів-творців, викладачів-новаторів, викладачів-дослідників, готових до творчої педагогічної та інноваційної діяльності, самостійних наукових досліджень; здатних до міжпрофесійного спілкування, міждисциплінарного синтезу знань, поєднання фундаментальних досліджень з практичним вирішенням педагогічних проблем, саморозвитку та самовдосконалення.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
a) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).