Компетентнісний підхід у професійному становленні студентів-біологів (на прикладі вивчення троянд в іншомовних джерелах)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35433/2220-4555.18.2020.ped-7

Анотація

У статті представлено компетентнісний підхід у професійному становленні студентів-біологів у процесі навчання іноземної мови шляхом залучення студентів до проєктної роботи на прикладі дослідження селекції троянд, названих на честь видатних людей.  Розкриті конкретні поняття компетентність, професійна компетентність та міжкультурна компетентність. Описано приклади формування компетентностей у студентів (згідно Рекомендації 2006/962/ЄС Європейського Парламенту та Ради (ЄС), під час вивчення троянд «Емілі Бронте» та «Уільям і Кетрін», які виведені англійським селекціонером Девідом Остіном.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-30

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ