Підготовка майбутніх учителів до формування громадянської компетентності школярів у системі освіти Польщі та України

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35433/2220-4555.18.2020.ped-5

Анотація

У статті автори проаналізували, що підготовка майбутніх учителів до формування громадянської компетентності учнів в освітніх системах Польщі та України може здійснюватися лише за наявності детальної системи цього процесу. Доведено, що метод поступового розвитку громадянської компетентності учнів може бути ефективним за умови позитивного ставлення майбутніх учителів загальноосвітньої школи до громадянської активності, відповідальності та громадянських цінностей. Інтеріоризація громадянських цінностей як складова громадянської компетентності в процесі навчальної роботи здійснюється поетапно: формування ціннісних знань; осмислення та прийняття досвіду в процесі рефлексії та інтерпретації; смислове осмислення громадянського досвіду та, як результат, привласнення громадянського досвіду як особистого. Інтерналізація громадянських цінностей майбутніх учителів у процесі вищої освіти визначається соціальними, економічними та культурними умовами українського суспільства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-30

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ