Виховний потенціал конструкторської діяльності школярів

Автор(и)

  • Марина Давидюк кафедра педагогіки, професійної освіти та управління освітніми закладами Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, https://orcid.org/0000-0002-2055-601X
  • Анатолій Подуфалов кафедра дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської міської ради», https://orcid.org/0000-0001-7081-0197

DOI:

https://doi.org/10.35433/2220-4555.18.2020.ped-4

Анотація

У статті аналізуються проблеми реалізації виховного потенціалу такого дидактичного засобу як конструювання.  Визначені прикладні аспекти розв’язання завдань розумового, естетичного, екологічного й трудового виховання учнів початкової школи в процесі конструкторської діяльності. Доведено, що саме конструкторська діяльність є тим універсальним засобом, який дозволяє максимально ефективно реалізувати інтегроване навчання на заняттях у початковій школі.  Проаналізовано досвід інтегрованого навчання в діяльності початкових шкіл Польщі початку ХХІ століття. Визначено шляхи застосування конструювання й конструкторської діяльності на різних рівнях інтеграції – діяльнісному, методичному та організаційному. Розкрито виховні можливості конструкторської діяльності на заняттях з різних навчальних дисциплін. Описано методичні прийоми реалізації завдань розумового, естетичного, трудового виховання учнів початкової школи під час занять конструкторською діяльністю.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-30

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ