Психопрофілактика стресових перевантажень у педагогічних працівників: досвід закладів освіти в Україні та Польщі.

Автор(и)

  • Олена Косигіна Житомирський державний університет імені Івана Франка,
  • Олександр Марченко Житомирський державний університет імені Івана Франка,
  • Олена Мірошниченко Житомирський державний університет імені Івана Франка, https://orcid.org/0000-0002-5712-3752

DOI:

https://doi.org/10.35433/2220-4555.18.2020.ped-3

Анотація

У статті розкриваються особливості стресових перевантажень у педагогічних працівників у закладах освіти України та Польщі. Проаналізовано ефективність особистої поведінки та реакцій на дію стресорів учительської професіональної діяльності, а також засоби та прийоми для зняття стресової напруги у вчителів. Доведено, що негативним впливам стресових ситуацій протистоїть активна позиція особистості педагога та самостійність у прийнятті рішень. Продіагностовано 45 вчителів Житомирських закладів загальної середньої освіти на предмет наявності ознак професійного вигорання та доведена необхідність проведення тренінгової роботи щодо особистісного зростання як засобу психопрофілактики психічних перевантажень у вчителів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-30

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ