Зарубіжний досвід організації та діяльності наукових шкіл (на прикладі Польщі та Білорусі)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35433/2220-4555.18.2020.ped-2

Анотація

У статті проаналізовано досвід Республік Польщі та Білорусі щодо організації та особливостей діяльності наукових / науково-педагогічних шкіл. Зазначено спільні та відмінні риси між польськими, білоруськими та українськими науковими школами, акцентовано увагу на характеристиці провідних шкіл Польщі та наукових шкіл провідних університетів Білорусі. Характерною спільною особливістю є неоднозначність тлумачення самого феномену «наукова / науково-педагогічна школа».

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-30

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ