Художня освіта учнів у початковій школі Польщі
DOI:
https://doi.org/10.35433/2220-4555.18.2020.ped-1Анотація
У статті зроблено порівняльний аналіз художньої освіти Польщі та України. Визначено стратегічні завдання розвитку освіти Польщі, а саме: доступне навчання для всіх вікових груп населення; зниження шкільного віку з семи до шести років; формування у дітей самостійності, допитливості, розвиток креативності та інші. Проаналізовано навчальну програму IV-VIII класів для початкових шкіл Польщі щодо тижневого розподілу предметів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
a) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).