До проблеми застосування проектної діяльності у сучасній системі вищої освіти

Автор(и)

  • Олена Березюк
  • Марина Тимченко

DOI:

https://doi.org/10.35433/2220-4555.16.2019.ped-1

Анотація

В статті актуалізується проектна діяльність як актуальний засіб навчання студентів в сучасній системі вищої освіти. Розкрито поняття «проект», «проектна діяльність», проаналізовано структурну характеристику, представлено алгоритм реалізації в сучасній системі вищої освіти, розглянуто основні рекомендації для викладача та студентів при застосуванні проектної діяльності. Розглянуті етапи напрямки розвитку методу проектів на сучасному етапі.

Посилання

Башинська Т. Проектувальна діяльність – основа взаємодії учителя та учнів. Початкова школа. 2003. № 6

Заліщук М. Метод проектування в закладі нового типу. Управління школою. №3. 2008. С. 2–5.

Захарченко О. Метод проектів (теоретичні основи методу та практичні поради). Завуч. 2003. С. 15–17.

Кіщак А. Міжнародні та Всеукраїнські проекти у закладах освіти. Директор школи. 2006. № 40. С.11–13.

Котелянець Л. Проектний метод навчання молодших школярів. Рідна школа. 2001, № 10.

Краевский В. В., Хуторской А. В. Основы обучения: Дидактика и методика. М. : Издательский центр «Академия». 2008. 352 с.

Порохня Л. Метод проектів у навчальному процесі. Директор школи. 2006. № 42.

Тесленко Т. Практичні результати використання методу проектів. Початкова освіта. 2006. № 16

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ